fredag 2. juli 2010

Den som venter på noe godt

Det er snart et år siden sist jeg hadde med nevøen på fisketur da var han ni og nå er han nesten ti. Jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til så mye mer enn meg selv.
Men i går var jeg og henta han hos mammaen for en tur med fiskestanga til et vann like ved.
Som vanlig hadde han sekken ferdigpakket da jeg kom, og kom løpende mot meg og ga meg en god klem. Og så sa han "Åh, tante det var godt, den har jeg venta lenge på".

Skal si det gjorde godt for tante også :)

3 kommentarer:

Siw sa...

Å, herlighet! ... her presser de seg på, i flertall; tårene! Lille snusken! Håper dere fikk en fin fisketur :) Klem!

underveis sa...

Så bra! Da er det overskudd - og det er godt å føle for den som har og den som får!

juni sa...

Embla: Det ble en kjempeflott fisketur og fiskelykken fordelte seg jevnt med en ørret til hver :)
Underveis: Ja det er overskudd, deilig :)