søndag 22. august 2010

Vri, slikk og dypp.

Endelig er den her, kjeksen som i årevis har mettet sultne amerikanske barn.
Det er bare å vri, slikke og dyppe, og vips har barna fått et ernæringsmessig fullverdig måltid.
Se bare på de amerikanske barna så sunne og aktive de er:)

En pakke kjeks og et glass melk er alt som skal til, og det må vel den travleste karriereforelder greie. Melka kan jo helles i glasset om morgenen, så er det klart til de håpefulle kommer hjem fra skolen. Kjeksen gir enorm energi til sultne små barn, et par stykker er alt som skal til så holder de det gående til langt på kveld.

Så kjære småbarnsforeldre, si farvel til frukt, grønnsaker og kjedelige brødskiver med leverpostei og brunost.
Her trengs ikke lengre fem om dagen nå er det dots som gjelder.
Så godt og så lettvint!!

3 kommentarer:

Bergljot sa...

Hø? Hva er dette for noe greier? Høres suspekt ut!

Siw sa...

Hehehehe, kjøper du ikke den amerikanske slagsoffensiven? :) Rart ;) nei, jeg holder meg vel enda til frukt og grønt, for egen del - merker hvor viktig det er med skikkelig mat når dagen er travel :) Klem!

juni sa...

Klart jeg hiver meg på karusellen. Dette er det nyeste nye innen (feil)ernæring, spiser bare "milk & cookies"
Kanskje derfor jeg blir kvalm bare ved tanken...