søndag 8. august 2010

Kom sommarvind, oh kom sommarvind, kom soomarvind!

.
Da jeg skulle skrive dette innlegget kom jeg på denne sangen som Tove Karoline Knudsen sang i sin tid, før hun ble politiker. Innlegget skal ikke handle om politikk eller Tove Karoline Knutsen, heller ikke om den dårlige sommeren vi har hatt her nord.

Nei, jeg har stjålet en idé fra Tenkerbell, men ettersom hun utfordret de som følte seg kallet, så har jeg ikke særlig dårlig samvittighet heller. De som har klikket seg inn på linken vet at nå kommer en del av det som gjorde Juni glad i juli, i mobilbilder, og nå er de øvrige også informert. So, here we go..

Jeg har vært på Fretex og funnet en bokskatt, her representert av et lite utvalg bøker som jeg gleder meg til å lese for tanteungene etter hvert.



Jeg har fått mer energi, har begynt å jobbe fulltid igjen, og har vært på flere fjellturer :)


Jeg har vært på tur hvor jeg har sett at det kommer til å bli en del av disse..


...og mange av disse.


Og de skal vi kose oss masse med i august. Gleder meg allerede til vafler på verandaen :)

Utfordringa sendes videre til de som føler for det.

Ingen kommentarer: