tirsdag 9. november 2010

Overtro på seg selv.

I dag burde jeg tatt livet med ro.
Men istedet så kjørte jeg på, og det straffer seg. Hardt. Jeg hadde visst litt overtro på meg selv.

Jeg startet dagen med en jobbsamtale, og påfølgende prøvetaking på sykehuset. De to tingene kunne jeg nok ikke skippet og jeg er fornøyd med at jeg holdt energien oppe under hele jobbsamtalen.

De påfølgende to timene med shopping burde jeg imidlertid styrt unna, men jeg bare kjørte på og tenkte at hvis jeg ikke kjente så godt etter så greide jeg å holde dampen oppe resten av dagen.
...og ellers så tror jeg på julenissen, tannfeen, huldra, nøkken, tusser og troll.

Jeg havna ut i tåkeheimen helt tom for energi, og greier knapt å holde på en tanke så lenge at jeg får tenkt den ferdig. Og da resepsjonisten på hotellet så høflig spurte om vi hadde mye snø oppe i nord, hørte jeg hva han sa men jeg greide ikke å tenke sammenhengende sånn at jeg kunne formulere et fornuftig svar. Det ble til at jeg bare så på han, nikket og gikk videre.

Men jeg  fant litt krefter og hentet meg litt inn igjen til slutt, og det er jeg bittelitt stolt av :)
Nå skal jeg bare gjøre det jeg burde gjort for flere timer siden, en halvtime med avslapping bare tenke på ingenting, og så er jeg på topp igjen :)

Ha en fortreffelig kveld :)

1 kommentar:

juni sa...

Den positive nyheten er at hotellet har fått ny kaffemaskin siden sist jeg var her :)