mandag 15. november 2010

Jeg skal bare...

Av og til har jeg så lite selvdisiplin at jeg skremmer meg selv.

Jeg har hatt litt mye å gjøre på jobb så jeg ble nødt til å ta helga til hjelp.
I går gikk det greit, jeg var på jobb i seks timer og er fornøyd med innsatsen. I dag dro jeg på jobb i tolvtiden, og klokka fire tenkte jeg det var greit å dra hjem og få i meg litt middag, så kunne jeg ta resten på hjemmekontor etterpå. Det var jo bare et par timers arbeid

Men så var det så koselig å sitte og prate med den bedre halvdelen,  og da jeg logget på PC-en hadde jeg fått en mail som jeg bare måtte svare på. Sjekker bloggen med det samme, og så Facebook, og TWITTER....
Så her sitter jeg og blogger, og har ikke begynt på jobben ennå.

Kjenner at jeg trenger et par kopper STERK kaffe med litt selvdisiplin attåt :)

Ingen kommentarer: