tirsdag 14. september 2010

Et prøveligg?

I dag fikk jeg et suspekt tilbud. I allefall synes jeg det virket suspekt.
Jeg fikk nemlig tilbud om et prøveligg. Ja du leste riktig, selv om jeg er godt etablert med dobbeltseng hvor den ene delen er okkupert av meg og noe i overkant av den andre halvdelen tilhører min bedre halvdel gjnnom mer enn syv år, så fikk jeg tilbud om et prøveligg

Hva skal da jeg med det?
Jeg har ingen planer om å gjøre noen forandringer på tidligere nevnte arrangement.
SUSPEKT sier nå jeg!!
Ettersom tilbudet kom på mail, virket det ekstra suspekt, så jeg var virkelig i tvil om jeg skulle ta sjansen på å åpne den.

"Velkommen tilbake for et prøveligg" lød overskriften med klar og tydelig skrift.
Velkommen TILBAKE ja. Hva er det egentlig som antydes her? Har jeg vært der før? Fikk jeg et prøveligg da? Likte jeg det?? Og det viktigste av alt, hvorfor husker jeg det ikke?

Så mange spørsmål og så få svar...

Jeg tok sjansen på å åpne mailen. Måtte jo se om jeg fant svarene på alle spørsmålene.

Det første jeg fant ut var at prøveligget varer i 90 netter.
Nitti netter er ganske mye, nesten tre måneder eller et helt kvartal om du vil. Jeg bruker normalt ikke så lang tid på å bestemme meg for om jeg liker noe eller ikke.
Kan dette ligget virkelig være så vanskelig å like at jeg trenger 90 netter på å venne meg til det?

Nei kjære IKEA dere må nok lokke med noe mer enn et 90 dagers ligg for at jeg skal kjøre et døgn hver vei til varehuset deres for å kjøpe en SULTAN madrass.

1 kommentar:

Siw sa...

Hihihiii ;) Suspekt!