lørdag 19. juni 2010

Brev til Reklamasjonsavdelingen

.
Jeg viser til muntlig bestilling av 01.05 2010, senere bekreftet skriftlig via Facebook og Twitter.
Bestillingen lyder på sommervær med sol og 20 grader hver dag fra og med 15 mai til og med 30. august 2010, og burde være klar og tydelig og ikke til å misforstå.
Leveransen kan i beste fall sies å være en feillevering, og jeg ønsker med dette å reklamere på den.

Jeg vil på det sterkeste protestere på at dere leverer erstatningsvarer når dere har gått tom for en vare. Dette er ikke nevnt i leveringsvilkårene, og må i så fall avtales i hvert enkelt tilfelle.
Som erstatningsvarer har jeg nå mottatt regn, vind, snø og 8 grader, og dette har påført meg betydelige ubehageligheter og medfølgende kostnader.

Det eksakte beløpet er ikke beregnet ennå men omfatter: Økt slitasje på ullundertøy, votter og luer, i tillegg til økt slitasje på utstyr som paraplyer, vinterdekk, ski og isfiskeutstyr.
For ikke å snakke om returkostnadene. Disse er foreløpig beregnet til et sekssifret beløp,og jeg imøteser at dere snarlig sender ferdig frankert returemballasje, som er egnet til formålet.

Oversikt over de eksakte kostnadene vil bli oversendt når dere har fått leveransen under kontroll, og jeg ber om at dette skjer snarest da jeg vurderer leverandørbytte dersom dette ikke blir bragt i orden.

Med håp om godt samarbeide i fremtiden
Juni
.

3 kommentarer:

Siw sa...

Hihihii :) Man skal ikke finne seg i alt, nei - og sannelig ikke været heller, i hvertfall ikke om man har bestilt godvær! God helg :)

WonDerWomAn sa...

Kan du sende meg det bestillings skjemaet på mail please snuppa? Og klage skjemaet. Om det ikke virket for deg kanskje det funker for meg...om jeg betaler mer *ler*

Ja hva kan man si annet enn at vi vet hvor vi bor.

Klem =)

juni sa...

Innmari irriterende med sånne feilleveranser Embla..

Vi vet hvor vi bor, og jeg ville ikke byttet bort plassen bare for godvær ;) Bestillingsskjemaet er underveis :))