mandag 3. mai 2010

Nytt lys

.
Etter lange diskusjoner med meg selv, har jeg kommet fram til at det er på tide å omfordele ressursene. I allefall for en peiode. Til nå har det vært en fordeling mellom jobb og fritida, der jobben til stadighet har dratt det lengste strået.
.
Men fra i dag er fordelingsnøkkelen en annen. Noen uker framover skal jeg arbeide halv dag og bruke de resterende kreftene til å ha et normalt liv med husvask, klesvask og kanskje til og med gå ut med fotoapparatet av og til :)

Jeg skal sette grenser for meg selv slik at jeg ikke planlegger mer enn jeg vet jeg kan greie, så får det jeg måtte greie utenom planen være dagens positive overraskelse :) Og sjansen for nedurer blir mindre...

Jeg startet i dag med å pusse vinduer, så nå ser jeg verden i et nytt lys ;))

.
.

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Pusse vinduer??! Her SNØR det!

juni sa...

Det snedde på formiddagen her også, som det har gjort helt siden påske. Men så kom sola frem og da ble det vinduspuss.

Velkommen til bloggen min :)