Da jeg gikk på videregående lærte vi om Maslows Behovspyramide, hvilke behov et menneske søker å få dekket først, og hvilke som kommer i annen rekke. "Dette er kunnskap som vil hjelpe dere når dere i framtiden skal markedsføre produkter", ble vi fortalt. Ja, det tror jeg nok...
Men i dag lanserer jeg Junis Behovspyramide.
Tatatata!!!!!
Det er en forenklet modell og består kun av to trinn som attpåtil står ved siden av hverandre. Kan man kalle det trinn da? Og blir det i det hele tatt en pyramide? Vel det er bagateller...
De to trinnene i denne nyskapte behovspyramiden er masse kos og masse sjokolade.
Så da krysser jeg fingrene for at ved hjelp av min mer en tyve år gamle markedsføringskunnskap og min medfødte sjarm, som for øvrig er ennå eldre, går budskapet rett hjem :)
.
3 kommentarer:
Hihihi, det funker nok! ;) Særlig med det i minnet at utfall av å ikke dekke de, blir sure kjærringer og kalde skuldre .. god "pyramide" :)
Hei Embla!
Så koselig at du leser og kommenterer, velkommen skal du være :)
Pyramiden er nå testet og godkjent for gjenbruk ;)) Tror nok at min bedre halvdel kommer til å lage sin egen pyramide, og venter i spenning på presentasjonen ;)
Godt å høre! :) ..for det var en pyramide, eller leveregel jeg selv kunne tenke meg å innføre. Spent jeg også, på hans versjon :) Du får lene deg tilbake og glede deg!
Legg inn en kommentar