fredag 26. mars 2010

I morgen... (som nå er blitt i dag)

...er en ny dag på sykehuset.
Gruer meg  kjempemye, for det første fordi jeg ikke helt vet hva som kommer til å skje, dernest fordi jeg har total sprøyteskrekk, og tilslutt gruer jeg litt for resultatet. Jeg har grublet og tenkt på hvordan de kan få tatt prøvene uten å stikke, skjære eller på noen måte lage hull i kroppen min, men kommer ikke opp med noen brukbare og troverdige forslag. "ler"

Så mine kreative evner er ikke mye verdt når jeg virkelig trenger de :)

Men det er mange som har vært igjennom det samme som meg, og selve prøvetakingen tar sikkert ikke mer enn en halvtime så fornuften sier meg at det her kommer til å gå bra :)
Det er forresten litt komisk at frykten for å ta prøvene helt overskygger frykten for resultatet.

Uansett, morgendagen har 23,5 timer uten stikk, og de akter jeg å fylle med mye bra :)

Jeg skal i et møte på jobb på morgenen, oppstart på et nytt prosjekt som jeg virkelig gleder meg til å gå i gang med. Og de jeg skal jobbe sammen med er bare helt topp!!
Utrolig dyktige folk med godt humør. Det var skikkelig ispirerende å bli spurt om å delta.

Etter legens "torturhalvtime" blir det kafébesøk i lag med gode venninner. God mat, en øl og koselig prat.

Og så tar jeg PÅSKEFERIE :)
Hele ti dager med lange skiturer på fjellet, fyr i ovnen, god mat og rødvin på kveldene.
Og ingen TV. Bare radio, strikketøy og lesestoff.
Beste påskeferie jeg kan få.

Så det er usikkert om det blir noe blogging framover, så ha en riktig GOD PÅSKE!




Ingen kommentarer: