mandag 24. januar 2011

Det rocker!

For et par uker siden gikk jeg til anskaffelse av en rockering.
Jeg hadde jo rockering da jeg var lita, men denne er bølgete innvendig, og veier 1,2 kilo.
 Den skal stramme opp mage hofter og lår (?) og jeg satser på at etter noen ukers bruk så vil valkene forsvinne og min sylslanke midje komme til syne. (jeg vet den er der inne et sted, den MÅ jo være der)

Rockeringen ble levert i seks deler, praktisk hvis man skal ha den med på tur. Det fulgte ikke med noen anvisning, men den var enkel å sette sammen og nå skulle den prøves.

God musikk må man ha når man rocker, så jeg skrudde opp anlegget på HØYT, og satte i gang.
Jeg hadde glemt hvor gøy det var, og holdt på en halvtime før jeg tok en liten kaffepause.
Utålmodig som jeg er, så måtte jeg sjekke på nett hvor lang tid jeg måtte trene før resultatene begynte å komme.
Jeg googlet "rockering" og det kom opp mange treff.

I første artikkelen jeg åpnet sto det " Du bør begynne forsiktig for ikke å bli støl og få blåmerker. Et til to minutter hver vei er tilstrekkelig de første gangene, for så å øke etter hvert"
Et til to minutter, HVER VEI!!!

De der rockeringene burde vært merket med advarsel :)

Ingen kommentarer: